Наукова періодика України Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації


Polinkevych O. 
The Role of Millennials in the Formation of the Hotel and Restaurant Business Brand / O. Polinkevych // Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. - 2021. - Т. 4, № 1. - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rhci_2021_4_1_4
  Повний текст PDF - 407.242 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Polinkevych O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Polinkevych O. The Role of Millennials in the Formation of the Hotel and Restaurant Business Brand / O. Polinkevych // Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. - 2021. - Т. 4, № 1. - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rhci_2021_4_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Полінкевич Оксана Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського