Наукова періодика України | Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації | ||
Polinkevych O. The Role of Millennials in the Formation of the Hotel and Restaurant Business Brand / O. Polinkevych // Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. - 2021. - Т. 4, № 1. - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rhci_2021_4_1_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Polinkevych O. The Role of Millennials in the Formation of the Hotel and Restaurant Business Brand / O. Polinkevych // Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. - 2021. - Т. 4, № 1. - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rhci_2021_4_1_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |