Наукова періодика України Рідна школа


Земцов І. 
Критичне мислення як базовий компонент підготовки майбутніх учителів історії / І. Земцов, Т. Скрябіна // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_6
Розглянуто аспекти розвитку критичного мислення майбутніх учителів історії під час їх фахової підготовки, що дозволяє поєднати індивідуальну самореалізацію студента та його ефективне професійне становлення. Розкрито поняття про критичне мислення, його основні ознаки та важливі якості. Висвітлено функції мислення. Визначено головні ознаки критичного мислення через такі вміння: робити логічні висновки; приймати обгрунтовані рішення; надавати оцінку отриманій інформації і розумовому процесу; бути спрямованим на результат. Виявлено різницю між мисленням і іншими психічними процесами. Виокремлено педагогічні умови і підходи до розвитку критичного мислення у майбутніх вчителів історії. Проаналізовано специфіку навчальної технології розвитку критичного мислення.Рассмотрены аспекты развития критического мышления будущих учителей истории во время их профессиональной подготовки, позволяющий соединить индивидуальную самореализацию студента и его эффективное профессиональное становление. Раскрыты понятия о критическое мышление, его основные признаки и важные качества. Очерчены функции мышления. Определены главные признаки критического мышления через такие умения: делать логические выводы; принимать обоснованные решения; давать оценку полученной информации и умственному процессу; быть направленным на результат. Выявлены различия между мышлением и другими психическими процессами. Выделены педагогические условия и подходы к развитию критического мышления у будущих учителей истории. Проанализирована специфика учебной технологии развития критического мышления.The aspects of development of critical thought of the future teacher of history during professional preparation are considered in the article, that allows to accumulate in itself the association of individual self-realization of student and his effective professional becoming.
  Повний текст PDF - 317.744 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Земцов І.
  • Скрябіна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Земцов І. Критичне мислення як базовий компонент підготовки майбутніх учителів історії / І. Земцов, Т. Скрябіна // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Скрябіна Тетяна Олегівна (педагогічні науки)
  • Скрябіна Тетяна Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського