Наукова періодика України Рідна школа


Макаренко І. 
Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці / І. Макаренко // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_13
Охарактеризовано поняття "моніторинг". Проаналізовано визначення поняття "моніторинг" у педагогічній літературі. Простежено історію оцінювання рівня засвоєння учнями знань. Зафіксовано розробки в педагогіці моніторингу різного предметного змісту в останнє десятиріччя. Констатовано, що педагогічний моніторинг - це форма організації, збору, збереження, опрацювання, поширення інформації, тривале спостереження, діагностика, оцінювання, прогнозування, регулярне відстеження, вид інформаційної діяльності. Зроблено висновок, що в педагогічній теорії та практиці моніторинг є сформованим науковим феноменом, який має чіткі характеристики і вказує на процес цілеспрямованого відстеження, що передбачає спостереження, управління та контроль.Охарактеризовано понятие "мониторинг". Проанализированы определения этого понятия в педагогической литературе. Прослежена история оценки уровня усвоения учащимися знаний. Зафиксированы разработки в педагогике мониторинга различного предметного содержания в последнее десятилетие. Констатировано, что педагогический мониторинг - это форма организации, сбора, хранения, обработки, распространения информации, длительное наблюдение, диагностика, оценка, прогнозирование, регулярное отслеживание, вид информационной деятельности. Сделан вывод, что в педагогической теории и практике мониторинг является сформированным научным феноменом, который имеет четкие характеристики и указывает на процесс целенаправленного отслеживания, который предусматривает наблюдение,управление и контроль.Сharacterize the concept of "monitoring". Analyzed the definition of "monitoring" in the pedagogical literature. Traced the history of assessing students' knowledge level of uptake. Recorded development in pedagogy monitoring different subject contentin the last decade. Stated that the pedagogical monitoring - a form of organizing, collecting, storing, processing, dissemination, prolonged observation, diagnosis, evaluation, prediction, regular monitoring, the type of information activities. Concludedthat in educational theory and practice of monitoring is formed by the scientific phenomenon that has clear characteristics and indicates the process of purposeful tracking, which provides supervision, management and control.
  Повний текст PDF - 565.28 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Макаренко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Макаренко І. Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці / І. Макаренко // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Макаренко Ірина Євгенівна (педагогічні науки)
  • Макаренко Ірина Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського