Наукова періодика України Наука та інновації


Burkynskyi B. V. 
Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises / B. V. Burkynskyi, Z. M. Sokolovska, A. B. Alyokhin, N. I. Khumarova, I. V. Kapustyan // Наука та інновації. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2020_16_2_4
Розвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє удосконаленню рекламних стратегій, як ефективних інструментів фармацевтичного маркетингу. Проблематика. Необхідність врахування нелінійного динамічного характеру рекламних процесів, наявності впливу численних стохастичних факторів ринкового оточення фармацевтичних підприємств при неможливості отримання однозначного аналітичного рішення актуалізують проблему залучення спеціального математичного апарату дослідження. Мета роботи - дослідити процеси прийняття рішень в галузі стратегічної реклами фармацевтичних підприємств з використанням апарату імітаційного моделювання. Матеріали й методи. Дослідження базується на використанні багатопідходної парадигми імітаційного моделювання в програмному середовищі системи AnyLogic. Як аналітичний матеріал використано дані фармацевтичної компанії ВАТ "Фармак". Результати. Обгрунтовано доцільність залучення методів імітації як інструментів прийняття стратегічних рекламних рішень. Запропоновано імітаційну модель-тренажер, розроблену з використанням комбінації агентного та системно-динамічного підходів на програмній платформі AnyLogic. Процес прийняття рішень проілюстровано результатами різних типів імітаційних експериментів. Окреслено основні напрямки використання моделі-тренажера: моніторинг і прогнозування реакції цільових аудиторій на товарну рекламу; контроль ефективності досліджень нових та перевипуску існуючих препаратів згідно з реакцією ринку та вподобаннями потенційних клієнтів; оптимізація рекламного бюджету з обгрунтуванням доцільності його перерозподілу між оригінальними та генеричними препаратами. Висновки: доведено ефективність використання імітаційних моделей-тренажерів як інструментів формування рекламних стратегій. Розробку може бути рекомендовано для впровадження фармацевтичними компаніями.
  Повний текст PDF - 539.495 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Burkynskyi B.
  • Sokolovska Z.
  • Alyokhin A.
  • Khumarova N.
  • Kapustyan I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Burkynskyi B. V. Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises / B. V. Burkynskyi, Z. M. Sokolovska, A. B. Alyokhin, N. I. Khumarova, I. V. Kapustyan // Наука та інновації. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2020_16_2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соколовська Зоя Миколаївна (1954–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського