![]() | Наукова періодика України | ![]() | Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України |
Кушнірецька О. В. Інформаційно-маркетингова функція міста-метрополії: підходи до означення та оцінки / О. В. Кушнірецька // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 2. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кушнірецька О. В. Інформаційно-маркетингова функція міста-метрополії: підходи до означення та оцінки / О. В. Кушнірецька // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 2. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_2_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |