Наукова періодика України Наукові записки Малої академії наук України


Черноморець В. В. 
Розвиток STEM-освіти в Україні (за результатами дослідження "Стан розвитку STEM-освіти в Україні") / В. В. Черноморець, І. В. Василенко, М. В. Коваленко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2020. - № 3. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2020_3_10
Розглянуто результати дослідження "Стан розвитку STEM-освіти в Україні", яке проведено відділом STEM-освіти ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". Дослідження здійснювалося методом анкетування, інструментарієм якого є Google Форми, для всіх груп респондентів: обласних координаторів, методистів міських/районних методичних центрів, керівників закладів середньої освіти, вчителів із навчальних предметів: інформатика, математика, фізика, біологія, хімія, технології. Кількість опитаних респондентів становить 2988 осіб. Анкети містили різні за типом і змістом запитання, аналіз відповідей на які надає змогу зробити висновки про стан розвитку STEM-освіти в Україні. Частину питань сформовано так, щоби була можливість порівняти відповіді, таким чином з'ясувавши бачення тієї чи іншої проблеми з точки зору кожної категорії респондентів. Процес розбудови галузі STEM-освіти відбувається за такими основними напрямами: створення законодавчо-правової бази, методологічного та науково-методичного підгрунтя, проведення досліджень змісту та результатів процесу, ознайомлення педагогів із найкращими зразками зарубіжного та вітчизняного інноваційного досвіду, навчання, супровід і підтримка STEM-вчителів тощо. Дослідження змісту, процесів і результатів упровадження STEM-освіти забезпечує оперативне отримування інформації, яка відображає мінливу педагогічну дійсність, допомагає запровадженню новації в практику освітнього процесу, надає змогу робити висновки та корегувати освітню діяльність на певному етапі. Завдяки узагальненим результатам досліджень можна дійти певних висновків і виробити рекомендації, а іноді й удосконалити теоретичні підвалини галузі STEM-освіти.
  Повний текст PDF - 2.247 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черноморець В.
  • Василенко І.
  • Коваленко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черноморець В. В. Розвиток STEM-освіти в Україні (за результатами дослідження "Стан розвитку STEM-освіти в Україні") / В. В. Черноморець, І. В. Василенко, М. В. Коваленко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2020. - № 3. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2020_3_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Василенко Ірина Віталіївна (педагогічні науки)
  • Василенко Інна Вілоріївна (хімічні науки)
  • Василенко Ігор Володимирович (економічні науки)
  • Василенко Ірина Василівна (філологічні науки)
  • Коваленко Марина Валеріївна (біологічні науки)
  • Коваленко Марина Вікторівна (біологічні науки)
  • Коваленко Марія Вікторівна (психологічні науки)
  • Коваленко Марина Вікторівна (технічні науки)
  • Коваленко Микита Владиславович (технічні науки)
  • Коваленко Марія Василівна (фізико-математичні науки)
  • Коваленко Марина Вікторівна (1983–) (економічні науки)
  • Коваленко Марта Валентинівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського