Наукова періодика України | Соціологічні студії | ||
Гордієнко Н. Формування життєвих траєкторій учнів інтернатних закладів на засадах компетентнісного підходу до освіти / Н. Гордієнко // Соціологічні студії. - 2015. - № 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2015_1_11 Проаналізовано специфіку та позитивну динаміку формування в учнів трьох інтернатних закладів східної України їхніх життєвих траєкторій на засадах компетентнісного підходу до освіти шляхом застосування методики моніторингу рівня сформованості в школярів ключових життєвих компетенцій (В. Нечипоренко). Визначено чинники ефективності зазначеного процесу: використання сучасних освітньо-реабілітаційних технологій, організація особистісно зорієнтованого навчання, упровадження у виховний процес цільових життєтворчих програм, залучення учнів до соціальної та життєвої практики, функціонування системи учнівсько-студентського самоврядування, діяльність дитячого реабілітаційного театру. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гордієнко Н. Формування життєвих траєкторій учнів інтернатних закладів на засадах компетентнісного підходу до освіти / Н. Гордієнко // Соціологічні студії. - 2015. - № 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2015_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |