Наукова періодика України | Соціологічні студії | ||
Орлов А. Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі / А. Орлов, О. Хімченко // Соціологічні студії. - 2015. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2015_1_13 Послуговуючись основними концептуальними моделями гендерних стереотипів у рекламі та авторським емпіричним дослідженням (контент-аналіз телевізійної реклами національного медіапростору ("1+1", "ICTV", "Новий канал") протягом квітня 2015 р.), визначено, що вона скерована здебільшого в бік жінки як основного споживача. Серед жіночих гендерних образів переважають моделі бізнес-вумен, домогосподарки та мами, а чоловічих - моделі бізнесмена й тата. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Орлов А. Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі / А. Орлов, О. Хімченко // Соціологічні студії. - 2015. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2015_1_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |