Наукова періодика України Соціологічні студії


Орлов А. 
Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі / А. Орлов, О. Хімченко // Соціологічні студії. - 2015. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2015_1_13
Послуговуючись основними концептуальними моделями гендерних стереотипів у рекламі та авторським емпіричним дослідженням (контент-аналіз телевізійної реклами національного медіапростору ("1+1", "ICTV", "Новий канал") протягом квітня 2015 р.), визначено, що вона скерована здебільшого в бік жінки як основного споживача. Серед жіночих гендерних образів переважають моделі бізнес-вумен, домогосподарки та мами, а чоловічих - моделі бізнесмена й тата.
  Повний текст PDF - 230.093 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Орлов А.
  • Хімченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Орлов А. Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі / А. Орлов, О. Хімченко // Соціологічні студії. - 2015. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2015_1_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського