Наукова періодика України Системні технології


Іскандарова-Мала А. О. 
Аналіз якості середньої освіти / А. О. Іскандарова-Мала // Системні технології. - 2018. - Вип. 4. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2018_4_20
В рамках освітнього контексту ключовою метою є оцінка придбаних навичок учнів і кластеризація студентів відповідно до їх рівня здібностей. У зв'язку з цим необхідно враховувати відповідний елемент, з якого випливає можливий вплив на школярів. З цією метою надано методологічний інструмент, який враховує багаторівневу структуру даних (тобто учнів в школах) відповідним чином. Такий підхід дозволяє згрупувати як учнів, так і школи в однорідні класи здібностей і ефективності, а також оцінити вплив певних характеристик учнів і шкіл на ймовірність приналежності до таких класів.
  Повний текст PDF - 3.051 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іскандарова-Мала А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іскандарова-Мала А. О. Аналіз якості середньої освіти / А. О. Іскандарова-Мала // Системні технології. - 2018. - Вип. 4. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/st_2018_4_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іскандарова-Мала Анастасія Оруджівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського