Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Хижняк О. 
Соціальні відносини у турбулентний час (нотатки з X Конференції Європейської Соціологічної Асоціації) / О. Хижняк, О. Шестаковський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 209-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_4_13
  Повний текст PDF - 150.193 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хижняк О.
  • Шестаковський О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хижняк О. Соціальні відносини у турбулентний час (нотатки з X Конференції Європейської Соціологічної Асоціації) / О. Хижняк, О. Шестаковський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 209-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_4_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хижняк Олександр Володимирович (соціологічні науки)
  • Шестаковський Олексій Петрович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського