Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Петрушина Т. Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії (Частина перша. Теоретичний та емпіричний виміри економічної ґлобалізації) / Т. Петрушина, А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - № 3. - С. 51-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2020_3_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петрушина Т. Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії (Частина перша. Теоретичний та емпіричний виміри економічної ґлобалізації) / Т. Петрушина, А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - № 3. - С. 51-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2020_3_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |