![]() | Наукова періодика України | ![]() | Технології та дизайн |
Яренко А. В. Специфіка розвитку бренду в Україні / А. В. Яренко, К. К. Писанець, Ю. В. Оркуша. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яренко А. В. Специфіка розвитку бренду в Україні / А. В. Яренко, К. К. Писанець, Ю. В. Оркуша. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |