![]() | Наукова періодика України | ![]() | Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право |
Микитенко Л. Парадигма забезпечення права споживача на інформацію / Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 1. - С. 47–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_1_7 Проведено комплексне дослідження реалізації права споживача на одержання інформації про продукцію на підставі аналізу споживчого законодавства України. Досліджено кваліфікаційні ознаки понять "необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію", а також виокремлено загальні обов'язки продавця (виробника, виконавця) щодо надання інформації про продукцію споживачеві. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Микитенко Л. Парадигма забезпечення права споживача на інформацію / Л. Микитенко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 1. - С. 47–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2016_1_7.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |