Наукова періодика України Український журнал прикладної економіки та техніки


Ковальчук О. Я. 
Технології Big Data в інноваційному маркетингу / О. Я. Ковальчук, Т. Ю. Гайда, С. Я. Жонца // Український журнал прикладної економіки. - 2018. - Т. 3, № 1. - С. 36-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2018_3_1_6
  Повний текст PDF - 818.114 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальчук О.
  • Гайда Т.
  • Жонца С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальчук О. Я. Технології Big Data в інноваційному маркетингу / О. Я. Ковальчук, Т. Ю. Гайда, С. Я. Жонца // Український журнал прикладної економіки. - 2018. - Т. 3, № 1. - С. 36-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2018_3_1_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гайда Тарас Юрійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського