![]() | Наукова періодика України | ![]() | Український журнал прикладної економіки та техніки |
Потапюк І. П. Корпоративна культура як маркетинговий ресурс підприємства / І. П. Потапюк, Т. П. Андрущенко, Ю. В. Мороз // Український журнал прикладної економіки. - 2019. - Т. 4, № 4. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2019_4_4_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Потапюк І. П. Корпоративна культура як маркетинговий ресурс підприємства / І. П. Потапюк, Т. П. Андрущенко, Ю. В. Мороз // Український журнал прикладної економіки. - 2019. - Т. 4, № 4. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2019_4_4_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |