Наукова періодика України Український журнал прикладної економіки та техніки


Зубко Д. О. 
Роль бренд-менеджменту в стратегічному розвиткові торговельних підприємств / Д. О. Зубко // Український журнал прикладної економіки. - 2020. - Т. 5, № 2. - С. 260-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2020_5_2_33
  Повний текст PDF - 369.63 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зубко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зубко Д. О. Роль бренд-менеджменту в стратегічному розвиткові торговельних підприємств / Д. О. Зубко // Український журнал прикладної економіки. - 2020. - Т. 5, № 2. - С. 260-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2020_5_2_33.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського