![]() | Наукова періодика України | ![]() | Український журнал прикладної економіки та техніки |
Зубко Д. О. Роль бренд-менеджменту в стратегічному розвиткові торговельних підприємств / Д. О. Зубко // Український журнал прикладної економіки. - 2020. - Т. 5, № 2. - С. 260-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2020_5_2_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зубко Д. О. Роль бренд-менеджменту в стратегічному розвиткові торговельних підприємств / Д. О. Зубко // Український журнал прикладної економіки. - 2020. - Т. 5, № 2. - С. 260-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2020_5_2_33.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |