Наукова періодика України Український журнал прикладної економіки та техніки


Просяник О. П. 
Особливості управління брендом: досвід ТМ "Кулиничі" / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. - 2021. - Т. 6, № 2. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_2_13
  Повний текст PDF - 400.089 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Просяник О.
  • Яресько К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Просяник О. П. Особливості управління брендом: досвід ТМ "Кулиничі" / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. - 2021. - Т. 6, № 2. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_2_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського