Наукова періодика України | Український журнал прикладної економіки та техніки | ||
Просяник О. П. Особливості управління брендом: досвід ТМ "Кулиничі" / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. - 2021. - Т. 6, № 2. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_2_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Просяник О. П. Особливості управління брендом: досвід ТМ "Кулиничі" / О. П. Просяник, К. В. Яресько // Український журнал прикладної економіки. - 2021. - Т. 6, № 2. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_2_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |