Наукова періодика України Український інформаційний простір


Поплавський М. 
Бренд-комунікація як соціальне явище / М. Поплавський // Український інформаційний простір. - 2018. - # 2. - С. 47-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2018_2_6
  Повний текст PDF - 309.068 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Поплавський М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Поплавський М. Бренд-комунікація як соціальне явище / М. Поплавський // Український інформаційний простір. - 2018. - # 2. - С. 47-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2018_2_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського