Наукова періодика України | Вісник Дніпропетровського університету | ||
Обласова О. І. Українські рекламні ресурси: специфіка архітектоніки та контент / О. І. Обласова // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Т. 24, Вип. 16. - С. 114–119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2016_24_16_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Обласова О. І. Українські рекламні ресурси: специфіка архітектоніки та контент / О. І. Обласова // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Т. 24, Вип. 16. - С. 114–119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2016_24_16_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |