Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського університету


Обласова О. І. 
Українські рекламні ресурси: специфіка архітектоніки та контент / О. І. Обласова // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Т. 24, Вип. 16. - С. 114–119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2016_24_16_21
  Повний текст PDF - 259.44 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Обласова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Обласова О. І. Українські рекламні ресурси: специфіка архітектоніки та контент / О. І. Обласова // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Т. 24, Вип. 16. - С. 114–119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2016_24_16_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського