Наукова періодика України | Наука та прогрес транспорту | ||
Dubynets L. V. Energy Saving During Operation of Equipment With Non-controlled Electric Drive in Locomotive Depot / L. V. Dubynets, O. L. Marenych, O. Yu. Baliichuk, A. S. Kortohus // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 54-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_5_9 Мета роботи - провести дослідження електричних двигунів для одержання результатів, які дозволять оцінити ступінь енергозбереження за рахунок зменшення електричних витрат у пристроях із нерегульованим електроприводом. Запропоновано інженерний метод визначення втрат активної потужності у двигуні пристроїв із нерегульованим електроприводом локомотивних депо за зміни навантаження на валу цих двигунів. Також потрібно проаналізувати зниження втрат активної потужності у двигуні та мережі електропостачання у разі заміни неповністю навантаженого двигуна двигуном меншої потужності. Після проведених розрахунків встановлено, що для електричних двигунів у випадках зменшення коефіцієнта завантаження від 0,7 - 0,75 до 0,4 - 0,5 зменшення активних втрат після заміни двигуна на менш потужний складає від 0,58 кВт до 2,865 кВт. Проведено розрахунки на прикладі електричного двигуна із меншою синхронною частотою обертання: ефект від заміни недовантажених двигунів збільшується з точки зору зниження втрат активної потужності. Вперше висвітлено питання ефективності енергозбереження для пристроїв із нерегульованим електроприводом у локомотивних депо шляхом заміни недовантажених двигунів менш потужними. Оскільки розглянутих електроприводів значна кількість, то можливі великі збитки з урахуванням особливостей їх експлуатації. Одержані в ході досліджень результати дозволяють вирішувати завдання щодо заміни недовантажених двигунів у пристроях локомотивних депо на двигуни меншої потужності з найбільшим ефектом з точки зору зменшення електричних втрат. Так, двигун мийної машини потужністю 90 кВт може бути замінений на двигун потужністю 75 кВт за коефіцієнта завантаження з k < 0,7, що може суттєво зменшити експлуатаційні збитки. Методику можна застосувати не тільки в локомотивних депо, а й взагалі для усіх пристроїв із нерегульованим електричним двигуном, які працюють за умов недовантаженого режиму. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Dubynets L. V. Energy Saving During Operation of Equipment With Non-controlled Electric Drive in Locomotive Depot / L. V. Dubynets, O. L. Marenych, O. Yu. Baliichuk, A. S. Kortohus // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 54-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_5_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |