Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Фомін О. В. 
Розподілене зовнішнє поверхневе зміцнення вагонних конструкцій методом навивання / О. В. Фомін, А. А. Стецько, В. Є. Осьмак // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 2. - С. 156-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_2_19
Мета роботи - висвітлення особливостей і результатів проведеного авторами дослідження з визначення можливості та доцільності створення попередньо напружено-деформованого стану вантажних вагонів за допомогою методу навивання з метою поліпшення їх міцнісних характеристик. Також необхідним є представлення теоретичного обгрунтування ефективності застосування даного методу для вагонних конструкцій та відповідного прикладу для вагона-цистерни. Проведене дослідження базується на результатах аналізу відомих робіт із теми, математичному обгрунтуванні та комп'ютерному моделюванні. Під час розрахунків складових рухомого складу використано сучасні загальноприйняті методики. З'ясовано, що метод навивання для створення попередньо напружено-деформованого стану є ефективним і доцільним для застосування в конструкціях рухомого складу залізниць та, зокрема, у вантажних вагонах. Конструкції вантажних вагонів із попередньо напружено-деформованим станом характеризуються рядом міцнісних переваг, серед яких можна виділити покращання роботи зі сприйняття експлуатаційних навантажень та збереження ресурсу. Вперше запропоновано удосконалення несучої здатності конструкцій вантажних вагонів шляхом створення її складових у спрямованому напружено-деформованому стані. Також вперше запропоновано застосування розподіленого зовнішнього поверхневого зміцнення за допомогою методу навивання для створення попередньо напружено-деформованого стану конструктивних елементів вантажних вагонів. Розглянуто способи навивання для конструкцій вантажних вагонів та їх впровадження. В результаті проведених досліджень розроблено ряд технічних рішень із удосконалення конструкцій вантажних вагонів та контейнера-цистерни, що було запатентовано. Частково наведено відповідні рішення для вагона-цистерни. Практичне впровадження таких рішень надасть змогу суттєво поліпшити техніко-економічні та експлуатаційні показники вагонних конструкцій.
  Повний текст PDF - 1.155 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фомін О.
  • Стецько А.
  • Осьмак В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фомін О. В. Розподілене зовнішнє поверхневе зміцнення вагонних конструкцій методом навивання / О. В. Фомін, А. А. Стецько, В. Є. Осьмак // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 2. - С. 156-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_2_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фомін Олексій Вікторович (технічні науки)
  • Осьмак Віктор Євгенійович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського