Наукова періодика України | Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | ||
Годованок А. В. Управління маркетингом у період кризи / А. В. Годованок // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 260-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_55 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Годованок А. В. Управління маркетингом у період кризи / А. В. Годованок // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 260-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_55. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |