Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Саппа Г.-М. М. Професійне самовизначення учнівської молоді в контексті системи профорієнтації / Г.-М. М. Саппа // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологічні науки. - 2012. - № 23. - С. 205–214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluc_2012_23_18 Проаналізовано результати дослідження процесу професійного самовизначення учнівської молоді. Стан професійного самовизначення учнівської молоді змінюється від стадії до стадії та являє собою складне утворення, притаманне для певного вікового періоду. Результатом процесу професійного самовизначення стають зміни в свідомості особистості щодо вибору сфери професійної діяльності. Ці зміни вдбуваються поступово і в ході процесу ведуть особистість до формування її професійних інтересів, потреб і, зрештою, до усвідомленого вибору професії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Саппа Г.-М. М. Професійне самовизначення учнівської молоді в контексті системи профорієнтації / Г.-М. М. Саппа // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологічні науки. - 2012. - № 23. - С. 205–214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluc_2012_23_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |