Наукова періодика України Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка


Черноусова Е. А. 
Моделювання як педагогічний феномен / Е. А. Черноусова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15%281%29__25
Розглянуто актуальні проблеми педагогічного моделювання. Проведено порівняльний аналіз термінів "моделювання" та "проектування". Умовно виділено три етапи педагогічного моделювання: методологічний, технологічний, практико-орієнтований. Надано робоче визначення феномену "педагогічне моделювання". Визначено, що моделювання сприяє активізації пізнавального процесу, корекції знань про явища та процеси, формуванню аналітичного мислення.
  Повний текст PDF - 161.654 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черноусова Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черноусова Е. А. Моделювання як педагогічний феномен / Е. А. Черноусова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(1)__25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського