Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Калуга Т. О. Методологічні аспекти дослідження понятійно-термінологічної системи вітчизняної педагогіки.20-30 хроків ХХ століття / Т. О. Калуга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 16. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_16_9 Розглянуто методологічні підходи та принципи історико-педагогічного дослідження понятійно-термінологічної системи вітчизняної педагогіки 20 - 30-х рр. XX ст. Показано можливості системного підходу та принципу предметно-тематичної систематизації, термінологічного аналізу для вивчення історії педагогічних термінів і позначуваних ними понять, встановлення взаємозв'язку та субординації понять, їх місця в понятійному апараті педагогічної теорії досліджуваного періоду. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Калуга Т. О. Методологічні аспекти дослідження понятійно-термінологічної системи вітчизняної педагогіки.20-30 хроків ХХ століття / Т. О. Калуга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 16. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_16_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |