Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Misenyova V. Teaching foreign students-philologists russian national-specific phraseological units / V. Misenyova // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 27. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_27_11 Досліджено принцип національної орієнтації у навчанні російської фразеології в багатонаціональній студентській аудиторії. Спираючись на спостереження зарубіжних і вітчизняних лінгвістів, методистів російської мови як іноземної, а також на власний досвід навчання іноземних студентів-філологів, розглянуто основні відмінності фразеологічних систем російської мови та східних мов: описує та систематизує труднощі, які виникають у вивченні фразеологізмів з національно-культурною специфікою. Наголошено на доцільному використанні співставлення мови навчання та рідної мови з метою встановити спільність, подібність та відмінність одиниць, що порівнюються, а також ступінь виявлених відмінностей або подібності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Misenyova V. Teaching foreign students-philologists russian national-specific phraseological units / V. Misenyova // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2015. - Вип. 27. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2015_27_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |