Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Мудра І. 
Нові методи збуту ЗМІ в Інтернеті / І. Мудра, О. Кухарська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2019_3_15
У час гострої конкуренції на медіа-ринку інтернет-ЗМІ кожна редакція онлайнового медіа постійно шукає найкращий метод збуту свого інформаційного товару. Перед кожним редактором інтернет-ЗМІ постає питання: як найшвидше та найкраще доставити публікацію до аудиторії та спонукати прочитати, пристосовуючись до потреб кожного читача. Інструментів для просування медіа-продукту в інтернеті багато і щороку вони вдосконалюються та змінюються, а також з'являються нові. Адже інтернет та мережеві ЗМІ постійно розвиваються, тому загальнотеоретичні аспекти функціонування медіа-сектору журналістики залишаються на стадії формування і вивчення. Але наукових праць, які б їх описували та розповідали, як використовувати, доволі мало, незважаючи на потребу в такій інформації. Наведено інноваційні методи збуту сучасних українських інтернет-ЗМІ, виокремлені у результаті аналізу розповсюдження українських мас-медіа в інтернеті. ЗМІ у Всесвітній мережі поширюються та рекламуються кількома способами, а саме: через соціальні мережі, рекламою на стартовій домашній сторінці, розповсюдженням за ключовими словами через пошукові служби, підпискою на push-повідомлення, банерною рекламою, через традиційні ЗМІ, e-mail та sms-розсилкою, через додатки для різноманітних пристроїв. За допомогою такого інструментарію контент в інтернет-ЗМІ набуває нових властивостей і може видозмінитись залежно від потреб користувача. Головною функцією такого просування є популяризація ЗМІ, приваблення до нього більшої аудиторії користувачів і збільшення відвідуваності публікацій ЗМІ в інтернеті. Також кожен із методів допомагає налагоджувати двосторонню комунікацію з читачами, покращувати контент і вдосконалювати методи просування публікацій ЗМІ в інтернеті.
  Повний текст PDF - 161.938 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мудра І.
  • Кухарська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мудра І. Нові методи збуту ЗМІ в Інтернеті / І. Мудра, О. Кухарська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2019_3_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мудра Ірина Миколаївна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського