Наукова періодика України Вісник Національного університету "Львівська політехніка"


Гоцур О. 
Кризові періоди ринку друкованих медіа України (2000–2022 рр.) / О. Гоцур, Д. Попіль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика. - 2022. - № 2. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2022_2_7
Особливості розвитку ринку друкованих ЗМІ в Україні у період 2000 - 2021 рр. пов'язані з багатьма об'єктивними та взаємозалежними факторами, які мають певні та конкретні характеристики. Таку тезу підтверджує динаміка випуску газет і додатків упродовж 2013 - 2020 рр., коли фактично випуск друкованих медіа скоротився на 31 %. Удалося виділити 3 ключові періоди: 2008 р. - економічна криза (видання скоротили свої бюджети, а деякі взагалі не втрималися на ринку); 2013 - 2014 рр. - друга економічна криза (скорочення редакційних бюджетів і закриття видань); 2019 р. і до 2021 р. - пандемія COVID-19. Сукупність трьох кризових періодів, внаслідок яких і було у досліджені виокремлено чинники, є основними характеристиками особливостей розвитку сучасного ринку друкованих медіа України. Також, з огляду на російську агресію потрібно вже зараз виокремити ще один період - російсько-українська війна 2022 р., внаслідок якої повністю зруйновані логістика друку та розповсюдження друкованих медіа і рекламний ринок, а інформаційний ринок загалом зазнав значних змін. Ринок друкованих ЗМІ переживав і досі переживає дефіцит грошей, що згенеровує такі наслідки: падіння доходів від передплати та реклами; скорочення штату у медіа; скорочення фінансового винагороження праці журналістів.
  Повний текст PDF - 219.89 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гоцур О.
  • Попіль Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гоцур О. Кризові періоди ринку друкованих медіа України (2000–2022 рр.) / О. Гоцур, Д. Попіль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика. - 2022. - № 2. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2022_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гоцур Оксана Іванівна (соціальні комунікації)
  • Попіль Дарина Юріївна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського