![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вища освіта України |
Стеценко К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. Стеценко // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_4_17 Виокремлено концептуальні положення філософії Ф. Бекона, зокрема значення досвідного пізнання в емпіризмі та раціоналізмі. Підкреслено роль матеріалістичних і прагматичних ідей філософа у становленні філософії освіти Великої Британії. Сформульовано основні ідеї Ф. Бекона про ідолів, які заважають людині досягти об'єктивного знання. Акцентовано увагу на експериментальних методах в теорії пізнання як пріоритетному напрямі зміни системи освіти. Актуальною є класифікація наук в контексті диференціації об'єкта вивчення наукового пізнання та релігійної віри. Констатовано актуальність тези Ф. Бекона щодо емпіризму як базового принципу розвитку гносеології та знання як однієї з найвищих людських цінностей.Выделены концептуальные положения философии Ф. Бэкона, в частности значение опытного познания в эмпиризме и рационализме. Подчеркнута роль материалистических и прагматических идей философа в становлении философии образования Великобритании. Сформулированы основные идеи Ф. Бэкона об идолах, которые мешают человеку достичь объективного знания. Акцентировано внимание на экспериментальных методах в теории познания как приоритетном направлении трансформации системы образования. Актуальной является классификация наук в контексте дифференциации объекта изучения научного познания и религиозной веры. Констатирована актуальность тезиса Ф. Бэкона об эмпиризме как базовом принципе развития гносеологии и знания как одной высшей человеческой ценности.It is analyzed the formation and development of the philosophy of empiricism, its influence on the philosophy of education of Great Britain; it is emphasized the role of pragmatic materialistic ideas of Francis Bacon in the formation of basic structural forms of the educational process. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стеценко К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. Стеценко // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_4_17.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |