Наукова періодика України Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії


Братаніч Б. В. 
До визначення поняття "соціальний маркетинг” / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2007. - Вип. 30. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2007_30_8
  Повний текст PDF - 218.221 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Братаніч Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Братаніч Б. В. До визначення поняття "соціальний маркетинг” / Б. В. Братаніч // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2007. - Вип. 30. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2007_30_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського