Наукова періодика України Educational challenges


Хребто Т. С. 
Дидактична підготовка майбутнього вчителя до розробки інтегрованих форм навчання / Т. С. Хребто // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_16
Теоретично обгрунтовано інтегровані форми навчання як освітньої проблеми, виявлено особливості технологій інтегрованих форм навчання учнів та формування готовності їх використання майбутніми вчителями. Метою інтегрованої освіти є мотивація гармонічного, цілісного, екологічно здорового мислення, синхронного розвитку сенсорних процесів, різнобічної творчої фантазії, естетичного смаку. У ході вирішення навчальної задачі учнями здійснюється процес осмислення необхідних знань і формуються способи оволодіння ними, важливішими із яких вважаються тестування та моделювання, створення інтегрованої системи цілісних історичних знань і графічних умінь. Зроблено висновок, що використання в практиці навчання середньої школи інтегрованої технології дозволяє розкрити учням знання як елементи цілісної, єдиної системи.Теоретически объяснены интегрированные формы обучения как проблемы в образовании, выявлены особенности технологий интегрированных форм обучения учащихся и формирования готовности их использования будущими учителями. Целью интегрированного образования является мотивация гармоничного, целостного, экологически здорового мышления, синхронного развития сенсорных процессов, разноплановой творческой фантазии, эстетического вкуса. В процессе решения учащимися учебной задачи происходит процесс осмысления необходимых знаний, формируются способы их овладения, важнейшими из которых являются тестирование и моделирование, создание интегрированной системы целостных исторических знаний и графических умений. Сделан вывод, что использование в практике обучения средней школы интегрированной технологии позволяет раскрыть учащимся знания как элементы целостной, единой системы.
  Повний текст PDF - 127.263 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хребто Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хребто Т. С. Дидактична підготовка майбутнього вчителя до розробки інтегрованих форм навчання / Т. С. Хребто // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського