Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Панченко В. Неперервність та наступність змісту дошкільної і початкової освіти: математичний аспект / В. Панченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 24(2). - С. 271-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24%282%29__47 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Панченко В. Неперервність та наступність змісту дошкільної і початкової освіти: математичний аспект / В. Панченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 24(2). - С. 271-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24(2)__47.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |