Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Загородня А. Диференціації змісту навчання у старшій школі як ефективна умова реалізації особистісно зорієнтованої парадигми освіти / А. Загородня // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 25(1). - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_25%281%29__11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Загородня А. Диференціації змісту навчання у старшій школі як ефективна умова реалізації особистісно зорієнтованої парадигми освіти / А. Загородня // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 25(1). - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_25(1)__11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |