Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика


Загородня А. 
Диференціації змісту навчання у старшій школі як ефективна умова реалізації особистісно зорієнтованої парадигми освіти / А. Загородня // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 25(1). - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_25%281%29__11
  Повний текст PDF - 261.635 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Загородня А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Загородня А. Диференціації змісту навчання у старшій школі як ефективна умова реалізації особистісно зорієнтованої парадигми освіти / А. Загородня // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 25(1). - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_25(1)__11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Загородня Алла Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського