Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Панченко В. Формування усвідомлених і міцних обчислювальних навичок як складової предметно-математичної компетентності молодшого школяра / В. Панченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 26(1). - С. 258-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26%281%29__44 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Панченко В. Формування усвідомлених і міцних обчислювальних навичок як складової предметно-математичної компетентності молодшого школяра / В. Панченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 26(1). - С. 258-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26(1)__44.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |