Організатори:
Основні питання Форуму:
· Національні і міжнародні програми сприяння доступу до інформаційних ресурсів публічних, наукових, спеціальних та університетських бібліотек: проблеми та досягнення;
· Створення і використання електронних ресурсів, наукометричних баз даних, електронних бібліотек, документальних архівів, систем електронної доставки документів;
· Відкритий доступ до інформації: створення та розвиток інституційних репозитаріїв, журналів відкритого доступу;
· Аналітичні інструменти оцінювання науки та освіти;
· Моніторинг результативності наукових досліджень і розробок як основа прогнозування науково-технологічного розвитку;
· Наукові видання як канал вільного обміну ресурсами знань в інноваційній системі;
· Інтеграція науково-технологічної, інноваційної та промислової політики в умовах глобальних викликів для України;
· Інформаційне забезпечення процесу трансферу інноваційних технологій;
· Річні збори учасників програми «eIFL в Україні» (Річні збори членів Асоціації «Інформатіо-Консорціум»).
Категорії учасників: Форум орієнтовано на керівників установ (бібліотек, інформаційних органів, університетів), спеціалістів з електронного інформаційного обслуговування, організації реферативно-бібліографічних та повнотекстових інформаційних систем (баз даних), представників наукових установ та спеціалізованих комерційних організацій, що пропонують такі продукти та послуги.
Розклад роботи:
Початок роботи форуму - о 9:30 год. 26 листопада 2013 р. Завершення роботи форуму - о 16:00 год. 29 листопада 2013 р.
У разі необхідності оформлення персонального запрошення просимо подати заявку до Організаційного комітету до 1 листопада 2013 року. Розміщення і харчування за рахунок учасників.
Організаційний внесок включає участь у всіх заходах конференції, інформаційний пакет учасника:
- для представників бюджетних організацій, університетів і бібліотек - безплатно;
- для представників компаній та інших комерційних організацій України - 1500 грн;
- для представників закордонних компаній (їх представництв в Україні) - 200 Євро (або 2000 грн).
Планується видати матеріали Форуму в друкованому вигляді.
Доповіді для опублікування в друкованому виданні приймаються виключно в електронній формі у форматі MS Word (.doc або .rtf). Приймаються доповіді, що не публікувалися раніше. Доповідь має включати в себе назву, прізвище, ім'я та по батькові (повністю) авторів документу, посаду, назву установи, електронну адресу авторів. Доповіді, що не відповідають означеним вище вимогам, не будуть включені до друкованих матеріалів. Включення доповідей до плану Форуму проводитиметься за рішенням Організаційного комітету.
Доповіді в інших форматах (.pdf, презентації PPT та ін.) будуть розміщені на веб-сторінках УкрІНТЕІ та Асоціації «Інформатіо-Консорціум».
Тексти доповідей і виступів необхідно надіслати до Оргкомітету не пізніше 25 жовтня 2013 р. електронною поштою за адресою informatio.conference@gmail.com.
Запрошуємо взяти участь у Форумі!
Контакти Оргкомітету: (044) 286-2443, ел. адреса informatio.conference@gmail.com; http://www.informatio.org.ua.
Реєстрація учасників відбувається в електронний спосіб за адресою:
Всі права захищено ©
2013 - 2024 Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Працює на Drupal | За підтримки OS Templates
Ми в соціальних мережах