Сектор створено в 1989 році
Сектор входить до складу відділу комплексного бібліотечного обслуговування
Завдання
Формування бази даних «Читачі НБУВ» відповідно до Загальних правил користування НБУВ.
- Ведення статистичного обліку запису читачів та відвідувань НБУВ.
- Вивчення соціально-демографічного складу користувачів НБУВ.
- Контроль за дотриманням контрольно-пропускного режиму користувачами НБУВ.
Діяльність
- Автоматизований запис користувачів до НБУВ.
- Оформлення та видача читацького квитка (електронного реєстраційного документа користувача).
- Перереєстрація користувачів.
- Виготовлення дублікату втраченого читацького квитка.
- Консультативно-методична робота з читачами щодо дотримання «Загальних правил користування НБУВ», розташування читальних залів, режиму роботи тощо.
- Організація, ведення та редагування БД «Читачі НБУВ».
- Організація, ведення та редагування друкованої картотеки читачів записаних до НБУВ постійно, тимчасово, оформлених для ознайомлення з каталогами.
- Статистичний облік запису читачів, перереєстрації та відвідувань ними НБУВ.
- Аналіз професійного, соціально-демографічного складу користувачів.
- Підготовка аналітично-інформаційних матеріалів за профілем роботи.
- Контроль за виконанням та дотриманням контрольно-пропускного режиму користувачами НБУВ.
Структура
- Пункт запису користувачів.
- Пункт контролю відвідувань користувачів.
На пункті запису користувачів здійснюється:
- оформлення реєстраційних документів користувачів НБУВ;
- ознайомлення читачів із «Загальними правилами користування НБУВ»;
- інформування користувачів про структуру, режим роботи, бібліотечно-інформаційні послуги, бібліотечні фонди.
- оформлення користувачу постійного читацького квитка встановленого зразку.
На пункті контролю відвідувань здійснюється:
- видача користувачу контрольного листка обліку відвідувань та книговидачи встановленого зразку.
центральний вестибуль головного корпусу,
кімната 238 (реєстрація читача);
кімната 249 (виготовлення читацького квитка);
кімната 201 – отримання контрольного листка).
Ми в соціальних мережах