Відбувся семінар «Дистанційне обслуговування користувачів: розвиток е-послуг»

Поділитися: 

14 травня 2015 року для співробітників структурних підрозділів НБУВ, які беруть участь в обслуговуванні користувачів, було проведено семінар «Дистанційне обслуговування користувачів: розвиток е-послуг».

Із різними аспектами інформаційного забезпечення онлайн відвідувачів НБУВ, а також із досягненнями в цьому напрямі роботи учасників семінару ознайомила Надія Каліберда, канд. іст. наук, завідувач відділу технологій дистанційного обслуговування.

Вона зазначила, що загалом бібліотечне обслуговування віддалених користувачів реалізується через:

  • веб-портал НБУВ (надання доступу до ЕК, БД, наукових електронних ресурсів, електронних книжкових виставок, інформаційних сервісів тощо);
  • електронну пошту, скайп, ISQ;
  • соціальні мережі.

Особливу увагу Надія Каліберда приділила висвітленню тих напрямів дистанційного обслуговування, які розробляють і впроваджують співробітники відділу технологій дистанційного обслуговування спільно з відділом інформаційно-комунікаційних технологій. Це зокрема:

«А в перспективі, – підкреслила доповідач, – ми додамо ще два напрями: створення на порталі НБУВ платформи з особистими кабінетами користувачів, а також моніторинг світових безкоштовних інтернт-ресурсів з метою їх популяризації серед користувачів».

 

Прес-служба НБУВ

Фото: Кирило Леванюк

Фотоматеріали: 

Контактна інформація відділу технологій електронного науково-інформаційного обслуговування

просп. Голосіївський, 3, 2-й поверх,
к. 301.
+38 (044) 524-81-46,
+38 (044) 524-11-19
service@nbuv.gov.ua
Зал електронних ресурсів
Режим роботи
Віртуальна довідка
Режим роботи